11 augustus dagje Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anne Weijman - WaarBenJij.nu 11 augustus dagje Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anne Weijman - WaarBenJij.nu

11 augustus dagje Singapore

Door: Trudy

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Vanmorgen lekker in het hotel ontbeten. Toast en gebakken eitjes, kopje thee en jus. Goede bodem voor een intensieve dag die geregeld was door de meiden !

We zijn begonnen door Little India te lopen. Er werd weer stevig gebeden door de Hindoes in de tempel met veel wierook en bloemetjes, de priesters hadden het er maar druk mee. We kregen een tip voor een mooie shopping mall waar je goedkoop spullen kon scoren, goed voor de meisjes dus.
Allebei een mooi pet gekocht ! Daarna verder door de stad richting volgend shopping paradijs. Lot heeft mooie gouden armbandjes gekocht en een hele gave tas . An was druk met kaarten schrijven voor het thuis front. Hier hebben we bij de Subway een heerlijk broodje gegeten en even uitgerust.

Daarna door richting China Town. Wel een eindje lopen maar de stad blijft fascineren. Zo een enorme afwisseling van oude en nieuwe gebouwen. Ze hebben de oude wijken echt heel mooi opgeknapt.
In China Town weer even een terrasje gepakt en uitgerust. Het is zo ongelofelijk warm en we zweten enorm. Voordeel is dat je bijna niet hoeft te plassen.

Lotte had thuis een restaurant uitgezocht waar je lekker saté kon eten. Weer even een stukje lopen, maar meer dan de moeite waard !! Een enorm complex van allerlei eet tentjes, waar je echt alles kon krijgen wat je maar kunt bedenken, Chinees, Koreaans, Japans, Thais, Turks, Indiaas en drinken en toetjes en taart en koffie …… en saté natuurlijk. Daar zijn we mee begonnen en daarna nog een bordje rijst met geroosterd varkensvlees, heerlijk allemaal.

Met een volle buik in de metro gestapt richting hotel en daar nog even met zn allen gezwommen. Nu aan het voorbereiden voor morgen. Weer terug naar Maleisië en nu gaan we de rust opzoeken van natuur, zand en zee !!!
We zijn benieuwd
Dikke kussen van ons xxxx

• 11 Augustus 2014 - 20:00

Tante Ineke:

Zo leuk jullie verslagen te lezen! Ik zie het helemaal voor me! Ik was nl in januari jl in Singapore.

Goede reis terug naar Maleisie! Benieuwd naar de komende belevenissen!

Liefs, tante Ineke.

• 11 Augustus 2014 - 20:41

Tiny. Dijk.:

Lieverds.
    Wat een feest om jullie verhalen te lezen, het was even niet mogelijk
    om naar jullie te schrijven, geen bereik. Maar het is toch een een geweldig
    eind Lochem- Malysie!!!!!
    Hier gaat het goed,zon en veel harde regens bomen om enz, wel hier vlakbij
    Vandaag met Papa 20 km. gefietst en bij restaurant "Ehzer Wold" koffie
    gedronken, de meesjes zaten op onze glaasjes likeur met slagroom mee te
    smullen!!! Dus wij maken ook nog wat mee!!!
    Maar het is niet te geloven dat wij nu zo met jullie mee reizen en genieten!!!
    Met Max hebben we het ook leuk om hem zo mee te maken, hij is lief.
    Woensdag vroeg gaat hij met vrienden naar Keulen, daar is een gamebeurs
    Dus dat wordt weer genieten voor hem en dan komt hij Zondag weer terug.
    Onze familie komt Woensdagavond weer thuis en dan gaan wij naar
    Alphen,ik moet nl. Donderdagochtend bloed prikken.
    Dus volg ik jullie dan vanuit Alphen, blijven jullie vooral genieten van alles,
    mijn hart is daarbij.
    Veel liefs en kussenXXXX